Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
Notícies :: altres temes
Investiga Francia cuentas de esposa de Arafat
19 jul 2004
Después de la tormenta política , casi guerra civil que los bárbaros terroristas de la ANP mantienen estos días por el control de la poltrona... cada vez más evidencias de que Arafat roba dinero de la UE y fondos internacionales mientras mantiene a su pueblo miserablemente.
por: Kasia Wyderko
Fuente: Noticieros Televisa

Francia investiga las cuentas de la esposa del líder palestino Yasser Arafat en la capital gala por presunto lavado de dinero

PARIS, Francia, jul. 14, 2004.-La justicia francesa lleva 9 meses investigando varias cuentas.
Se registraron movimientos sospechosos en dos cuentas que la señora tiene abiertas en la capital gala en los bancos Arab Bank y el Banco Nacional de París.

Entre julio de 2002 y julio de 2003 la esposa del líder palestino, quien reside en esta capital, recibió un total de 13 millones de dólares. Las transferencias fueron hechas desde una institución bancaria de Suiza.

La oficina de la Unión Europea de lucha contra el fraude quiere saber si la Autoridad Palestina no desvió las subvenciones europeas pagadas a la ANP.

Fue Herve Martin, periodista del semanario satírico francés "Le Canard Enchaine", quien reveló la información sobre el presunto blanqueo de dinero del matrimonio Arafat.

âSiento que la justicia no quiere avanzar. la política francesa es muy favorable a Arafat. Me pregunto si no es la diplomacia la que juzgaâ? dijo Herve Martin periodista de "Le Canard Enchaine".

No pudimos comunicarnos con la señora Arafat. La representante de la Autoridad Palestina en Francia no quiso hacer declaraciones.

En los tribunales nos enteramos de que la investigación sigue su marcha. No hubo comentarios frente a las cámaras.

âDa la impresión que Arafat es una figura intocableâ? comentó Herve Martin periodista de "Le Canard Enchaine".

This work is in the public domain

Comentaris

Re: Investiga Francia cuentas de esposa de Arafat
19 jul 2004
eso no es náá de náá!!!
Sabes cuánto tiene la mujer de A. Sharon??!!
La corrupció d'Arafat és una miqueta diferent que la de Sharon
19 jul 2004
No comparteixo gaire el to de la noticia original pero si que considero que es necessari alertar i difondre aquells qui com el senyor Arafat i el seu entorn s'han enriquit durant forca temps en nom d'aquells que haurien de ser els principals beneficiaris de la solidaritat arab e internacional: el poble palestí. Homes, dones i nens que masses vegades han estat utilitzats com moneda de canvi i carn de canó per liders sense gaires escrupols com per exemple l'inefable Arafat i altres responsables palestins que van negociar Oslo oblidant-se dels assentaments i el status dels cinc milions de refugiats a canvi d'un acord que els permetia guardar el control. Control que havien perdut des de l'exili de Tunisia en favor de les organitzacions populars que varen protagonitzar la primera intifada. Ajudes de la UE i donacions solidaries han acabat a Paris, Ginebra i Amman pero sobretot res de criticar al venerable lider.
afuera fascistas sionistas de indymedia barcelona
19 jul 2004
sionismo = fascismo

fascismo = sionismo

sionismo = fascismo

fascismo = sionismo

sionismo = fascismo

fascismo = sionismo
no entenc el teu comentari. no entiendo tu comentario.
20 jul 2004
Estimat/estimada "V": No entenc pas el teu comentari. Acuses Arafat de feixista o Sionista? Tinguent en compte la seva defensa del poble palestí jo diria que estas tractant-lo de feixista a causa del seu taranna autoritari i la utilitzacio de forces parapolicials contra la dissidencia aixi com altres formes de control massiu ( tipus els grans cartells de Gaza amb la foto del rais i la llegenda "si en toquen a un ens toquen a tots) a 15,000 dolars usa el cartellet (n'hi ha cuatre). Em sembla que jo no comparteixo la teva opinio. Arafat no es feixista es simplement un lider completament desfasat, corrupte e inepte per liderar cualsevol projecte revolucionari.
Gracies per la teva valuosa aportacio al debat.
Sindicat