Imprès des de Indymedia Barcelona : http://barcelona.indymedia.org/
Independent Media Center
error conn db

Trobada

Activitats centre social can masdeu (PIC)

Data:Diumenge 07 Juny, 2015, 10:00 - 20:00
Organitzador*:Can Masdeu
Descripció: Programació del Pic el diumenge 7 de juny de 2015

Este domingo el peso de la programación y la gestión del Rurbar lo llevarán las compañeras de los huertos comunitarios de la Vall de Can Masdeu. Los huertos comunitarios son un colectivo amplio de vecinas y vecinos de Nou Barris y Barcelona que cultivan sus parcelas en la Vall y se organiza a través de una asamblea propia mensual, en la cual también participa la gente de la vivienda de Can Masdeu. Es un espacio de encuentro intergeneracional y diverso, caótico y a la vez muy bien organizado, fiestero pero también muy madrugador y amigo del trabajo bien hecho, de la buena comida, del aire libre, la tierra y la naturaleza. Los huertos comunitarios son una pata fundamental de este gran proyecto de proyectos que es la Vall de Can Masdeu y sin ellos y ellas todo esto sería muy diferente, o quizás ni sería... Creadoras cotidianas de paisaje humano y material, reconstructoras del buen uso agrícola que un día tuvo este lugar y promotoras de una vida campesina que se ha querido borrar de la faz de la ciudad, como si tuviéramos que avergonzarnos de disfrutar cultivando verduras y flores, produciendo comida en Barcelona. Los huertos comunitarios necesitan contar con un colchón económico propio que les permita encarar el verano y los meses por venir con mayor desahogo, porque siempre se rompe un grifo o hace falta renovar herramientas, por lo que este domingo nos invitan a pasar por el PIC y disfrutar de sus talleres, sus propuestas musicales y, como no, sus deliciosas tapas, sus pasteles y un menú que promete ser inolvidable.

Larga vida a los huertos comunitarios de Can Masdeu (y del mundo entero)!!!

ACTIVITATS

MATÍ

10 a 14h- Taller de cosmética natural
Parte Teórica: en este taller se aprenderán las virtudes de las plantas, aceites esenciales,
arcillas, hidrolatos, maceraciones, tinturas madres, y material necesario para su elaboración.

Parte Práctica: Elaboración de un aceite de masaje; elaboracion de un protector labial; elaboracion de un dentífrico; elaboracion de un desodorante; elaboracion de un exfoliante corporal



10-14:30h i 16-18h Masculinitat i relacions parentals

La primera socialització com a homes la rebem a casa, en la tríada relacional fill-mare-pare. És aquí on els aspectes més profunds sobre el que significa ser home i ser-home-en-el-mon es comencen a formar, per després, amb el contacte social, acabin prenent diferents tonalitats i textures. En aquest darrer encontre del Cicle de Masculinitats volem posar l’atenció a mirar aquestes relacions i significacions, veure de quina manera segueixen vigents avui dia, observar les dificultats i facilitats que ens ofereixen i, entre tots, fer un procés de reparentalització.

Taller impartit per Rai i Txetxe

10:30 a 14h- Taller de gantxet impartit per Paqui i Pepi, hortelanes dels horts Comunitaris de la Vall de Can Masdeu.

12 a 14h- Expressió flamenca
Un espai per experimentar amb les sensacions i les emocions que desperta el flamenc, amb el compas com a guia. Ballarem descalces com es feia a l'inici.
Taller impartit per la bailaora Alba.

TARDA

16:30-17:30 Concert de guitarra flamenca amb percussió
A càrrec d'en Juanjo: músic profesional i membre dels horts comunitaris de Can Masdeu.

17:45-19:45 - Concert Els Trinitolueno
Els Trinitolueno arriben, i la mescla serà perfecta: la guitarra del Sr. Tolueno (Andreu Ubach) farà de metxa, la poesia en veu del Sr. Trini (Dani Gómez) serà lexplosiu... I el foc el posareu vosaltres, estimat Públic. Perquè com deia en Gabriel Celaya, LA POESÍA ES UN ARMA CARGADA DE FUTURO (https://www.facebook.com/events/763590767093723/)

…..I DESPRÉS TOTHOM A LES FESTES DEL BARRI DE PROSPEEEEEEEE.....!!!!!
Lloc:barcelona
Adreça:Antic Camí de St.Llatzer s/n 08035
Preu:contribució voluntaria
Mira també:canmasdeu.net
 
 
Sindicato Sindicat